Pagini

marți, 21 mai 2013

Day 60.1 - Poveste pe lac !

Acum o luna, am vazut langa un lac din apropiere, un cuplu de lebede care isi construiau cuibul. 
N-am apucat sa le fotografiez in acele momente, dar treceam in fiecare zi pe langa ele sa vad daca au iesit puii. Timpul a trecut, si din cauza ploii n-am apucat sa-i mai vad 2-3 saptamani.
Astazi cand mergeam in oras, am trecut pe langa ei, dar din nou fara aparat.
La intoarcere intre doua reprize de ploaie, mi-am facut curaj sa intru in noroi pana la genunchi pentru a surprinde " pufoseniile ".
Prima data i-am observat in cuib, in timp ce "parintii" le dadeau tarcoale ..


Apoi si-au facut curaj si rand pe rand...au iesit la balaceala .

Prima data au plutit gratios in "formatie de lupta" , fiind mereu protejati de parinti .







 S-au plimbat putin singurei ...


S-au plictisit de atata apa si-au iesit la mal, unde a inceput operatiunea de "curatare "..



 Curios din fire am vrut sa ma apropii sa-i surprind mai bine, dar am fost intampinat cu o privire ciudata insotita de "umflarea in pene" a tatalui..
Pana la urma mi-am facut curaj si m-am apropiat atat cat mi-a permis lebadoiul sef ...






Sper sa va placa "pufoseniile" de lebada.. si sa dati un Like si un Share. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu